PRZEDSZKOLE OTWARTE JEST
W GODZINACH OD 6.30 DO 17.00.
SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA (3, 4 latki)
6.30 – 8.15 |
Schodzenie się dzieci |
Swobodne zabawy i spontaniczne działania w dowolnym miejscu i w dowolnym towarzystwie przy niewielkim udziale nauczyciela. |
8.15 – 8.30 |
Zabawy ruchowe |
Wspólne zabawy ruchowe, zabawy integracyjne przy muzyce. Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne. |
8.30 – 9.00 |
Śniadanie |
Przygotowanie do śniadania – doskonalenie czynności higienicznych. Nabywanie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku. Dyżury przy stole – II półrocze. |
9.00 – 10.00 |
Zajęcia edukacyjne |
Zintegrowane zajęcia dydaktyczne w oparciu o podstawę programową wychowania przedszkolnego, realizowane wg wybranego programu wychowania przedszkolnego:
|
10.00 – 10.15 |
II śniadanie |
Nabywanie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku. |
10.15 – 11.15 |
Zabawy dydaktyczne, ruchowe, tematyczne. |
Dowolne zabawy dzieci z wykorzystaniem gier edukacyjnych, kącików zainteresowań.
Imprezy okolicznościowe |
11.30 – 12.00 |
Przygotowanie do obiadu |
Czynności porządkowo-higieniczne. Nabywanie umiejętności w prawidłowym posługiwaniu się sztućcami. |
12.00 – 13.45 |
Odpoczynek poobiedni |
słuchanie bajek czytanych lub opowiadanych przez nauczycielkę
|
13.45 – 14.15 |
Przygotowanie do obiadu |
Czynności higieniczne |
14.15 – 14.45 |
obiad (II danie) |
Dbałość o estetykę jedzenia. |
14.45 – 17.00 |
Zabawy dowolne |
|
SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA – (5, 6 latki)
6.30 – 8.15 |
Schodzenie się dzieci |
Swobodne zabawy i spontaniczne działania w dowolnym miejscu i w dowolnym towarzystwie przy niewielkim udziale nauczyciela. Praca z dziećmi o charakterze obserwacyjnym, stymulacyjno – kompensacyjnym, praca z dzieckiem zdolnym. |
8.15 – 8.30 |
Ćwiczenia poranne |
Ćwiczenia poranne, zabawy integracyjne przy muzyce. Czynności samoobsługowe, zabiegi higieniczne. |
8.30 – 9.00 |
Śniadanie |
Przygotowanie do śniadania – czynności higieniczne. Doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku. Dyżury przy stole – nakrywanie. |
9.00 – 10.00 |
Zajęcia edukacyjne |
Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową, zajęcia i zabawy edukacyjne, ruchowe, umuzykalniające:
|
10.00 – 10.15 |
II śniadanie |
Doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku. |
10.15 – 11.45 |
Zabawy dydaktyczne, ruchowe, tematyczne. |
Dowolne zabawy dzieci z wykorzystaniem gier edukacyjnych, kącików zainteresowań.
Imprezy okolicznościowe |
11.45 – 12.00 |
Zabawy ruchowe |
Zabawy ruchowe, integracyjne i przy muzyce. Czynności porządkowe, higieniczne, mycie rąk. |
12.00 – 12.30 |
Przygotowanie do obiadu |
Czynności porządkowo-higieniczne. Ćwiczenia umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami. Rozmowy na temat zdrowego sposobu odżywiania się. |
12.30 – 14.15 |
Zajęcia edukacyjne. |
Zadania indywidualne:
|
14.15 – 14.45 |
obiad (II danie) |
Czynności higieniczne. Dbałość o estetykę jedzenia. |
14.45 – 17.00 |
Zabawy dowolne Zajęcia dodatkowe – odpłatne Prace porządkowe |
• zabawy według zainteresowań dzieci, zajęcia w małych zespołach
|